Formulari de cerca

17/01/2018
Llíria presenta la seua candidatura a la marca turística “Mediterranew Musix”
El projecte “Llíria, Ciutat de Meravelles” fusiona música i turisme en l'estratègia de promoció del patrimoni local

L'Ajuntament de Llíria, a través de la regidoria de Turisme, ha presentat la candidatura del municipi per a ser reconegut amb la marca Mediterranew Musix. Esta és una iniciativa de l'Agència València del Turisme per a unir la difusió turística junt amb un dels grans valors que posseïx la Comunitat Valenciana, la música i els grans festivals. Per a això ha creat dos distintius, Mediterranew Musix i Mediterranew Fest, que fusionen els dos elements.

En este sentit, l'edil de Turisme, Paco García, ha destacat que esta proposta “seguix la línia estratègica que promou enguany l'Ajuntament amb la celebraciódel programa ‘Llíria Ciutat de Meravelles', enfocat a sumar la música i la difusió del patrimoni històric local”.

L'elecció dels municipis inclosos en la marca es donarà a conéixer demà dijous en la Fira Internacional de Turisme de Madrid.

Precisament, el regidor Paco García ha fet este anunci hui a Fitur, on Turisme Llíria participa, un any més, per a promocionar este projecte i altres iniciatives. El certamen s'ha iniciat amb una representació institucional de Llíria encapçalada per l'alcalde Manolo Civera.

En esta primera jornada, per l'estand de Turisme Llíria han passat també el president de la Diputació, Jorge Rodríguez, i el dissenyador de moda Francis Montesinos. 

  • Con el presidente de la Diputación y Francis Montesinos
  • Presentando a Jorge Rodríguez las iniciativas de Llíria

 

Site developed with Drupal